בדרך לעוד יום עבודה משעמם

היש זמן בו אתה יותר מבואס מהעבודה שלך, מאשר הזמן בו אתה בדרך אליה?
תפסנו את הלקוחות הפוטנציאליים בול בנקודה, בלי לשפוך כסף במדיה

למה לשפוך המון כסף במדיה, כשאפשר להגיע בדיוק לקהל היעד הרלוונטי – במדיה חדשנית וקריאטיבית?

התובנה:

40% ממחפשי העבודה ב-AllJobs הם אנשים שעובדים כרגע וחולמים על משרה מעניינת ומתגמלת יותר. איך מגיעים בדיוק לקהל הזה, אנשים ששונאים את העבודה שלהם – באופן חכם ומדויק?

הפתרון החוליגני:

פיתוח כלי חדש ב-waze, הנחשף רק למי שמנווט ל”עבודה” ורק בשעות הבוקר המדכאות.
כך תפסנו אותם בדיוק ברגע הנכון ולחצנו בדיוק איפה שכואב.
כמו שאנחנו אוהבים.

Even More Work