הדודל של AVIS

כשאוויס חיפשו מיצוב ושפה חדשים שידגישו את מבחר השירותים והמוצרים הרחב שלהם, החלטנו לדבר על הצרכנים שלנו. כל תוצר בקמפיין הקדשנו לצרכן אחד, שחיפש משהו מאוד ספציפי -
ומצא אותו בדיוק. "וואו, זה בדיוק מה שחיפשנו", אמרו באוויס. קטע

לאחר תקופה ארוכה בה AVIS שמרו על פרופיל נמוך, הוחלט לצאת במיצוב וקמפיין חדשים – שידגישו את המבחר העצום באוויס, שמעניקים את כל שירותי הרכב במקום אחד, אמין ומקצועי: מכירת רכב 0 ק”מ, מכירת רכב מיד ראשונה, ליסינג עסקי ופרטי, השכרת רכב בארץ ובחו”ל, טרייד-אין ושלל הצעות מכר משתנות.

המשימה: שורת מיצוב חדשה בעברית, שתעמוד בכבוד לצד הסלוגן המיתולוגי We try harder – ותדגיש את המבחר והחדשנות של אוויס. וכמובן – שפה חדשה, בולטת, צעירה וגמישה לשינויים, שתעביר את שלל השירותים והמוצרים העכשוויים והעתידיים שלנו.

התובנה: רק מבחר ומקצוענות אמיתיים, יכולים לספק פרסונליזציה אמיתית לצרכים המאוד-ספציפיים של כל אחד. ולכן, במקום לדבר על המגוון, החלטנו לדבר על הלקוחות ולהקדיש את כל אחת מהפרסומות שלנו להם ולמה שהם מחפשים – באמצעות Doodle פרסונלי ושורת חיפוש. שזה, מסתבר, בדיוק מה ש-AVIS חיפשו. קטע.

Even More Work