זירת התוכן של בלייזר

בלייזר החליטו טו גו אונליין, וכשזה בלייזר, זה חייב להיות בסטייל.
אז פיתחנו להם אתר תוכן לוהט עם כלי פרסום חדשניים -
שהפך לממתק הטסטוסטרון הכי מדובר מאז דן בילזריאן

Go to Project

אחרי 15 שנות פרינט, הבינו בבלייזר שהאינטרנט הזה דווקא תופס – וחברו אלינו להקמת הזירה הדיגיטלית של מגזין הגברים מספר אחת במזרח התיכון.

ולא, לא סתם אתר אלא זירת תוכן ייעודית למדיה הדיגיטלית, עם תכנים בלעדיים שמותאמים לצריכה מהירה על הדרך, פורמטים ייחודיים של תוכן למופרעי הקשב וממשק אולטרה-אינטואיטיבי שפותח קודם כל למובייל ורק אז הותאם לדסקטופ.

אחרי חודשים ארוכים של מחקר, אסטרטגיה, UX, עיצוב ופיתוח, השקנו את אתר התוכן החדש והנוצץ של בלייזר, המתעדכן מדי יום עם תכנים בלעדיים, כתבות, רשימות, טורים וקוויזים פרי מקלדתם של עורכי וכותבי המגזין.

הפרויקט לא הסתיים באתר, והוא כולל גם מערכת ניהול בק-אופיס מיוחדת שפותחה במיוחד, המשמשת להעלאת, פרסום וניהול התוכן באתר, על כל הפורמטים השונים והמגוונים וכלי הפרסום המיוחדים – המבוססים ברובם על תוכן שיווקי חכם.

תוך 4 חודשים בלבד, וללא קמפיין דיספליי, הגענו ליותר מ-700,000 יוניקים באתר, ול-2.4 מיליון עמודים נצפים. נחמד. נחמד.

Even More Work