לתת זה לקבל

מה יותר כיף מלתת מתנות? לקבל מתנות! או שזה הפוך?
איך שלא תסתכלו על זה, בזכות המהלך סלקום חיזקו את הנאמנות למותג
וגרמו להרבה אנשים לחייך

מזה שנים עורכים סלקום מהלכי חיזוק נאמנות תחת המותג ‘משהו קטן וטוב’, שמטרתם לחזק את התפיסה של סלקום כחברה שמפנקת את לקוחותיה סתם ככה בלי סיבה – וגם לקרוץ ללקוחות המפעילות המתחרות.

לקראת סוף 2013 הוחלט לרענן את המותג הוותיק באמצעות מהלך נאמנות חדשני שיהפוך לוויראלי ויסחף את המדינה, לא פחות.

הפתרון החוליגני:

המנגנון הוויראלי מוטמע כבר בתוך הרעיון!

במקום לקבל מתנה לבד, במשך שבוע שלם קיבלו כל לקוחות סלקום מתנה זוגית מפתיעה מבין רשימת מתנות מפנקות במיוחד. הקאץ’: כדי לגלות מה המתנה ולקבל אותה – צריך לשלוח אותה גם למישהו שאתה אוהב.

איך זה עבד?

פיתחנו אתר מורכב, שהתממשק גם לבסיס הנתונים של סלקום וגם למלאי המתנות הזמין – והתעדכן בזמן אמת. מדי יום, הוזמן כל לקוח סלקום להיכנס לאתר, להגריל מתנה אחת ולשלוח אותה ללקוח סלקום אחר לבחירתו (ורק אז גילה מה קיבל).

ואיך היה? טירוף.

מבחינת אפקטיביות, הקמפיין שבר את כל התחזיות:
– יותר ממיליון יוניקים (!) ביקרו באתר המהלך.
– יותר ממיליון מתנות נשלחו (יותר מפי 5 מהיעד המקורי!).
– שיפור משמעותי בכל המדדים שנבדקו.

Even More Work