למה לא לעבור לסלקום טריפל?

טוב ששאלתם, משיח בדיוק כאן עם כל התירוצים האפשריים.
מהלך תוכן חוליגני בן 30 סרטים שהפך ללהיט

Go to Project

האתגר:

סלקום השיקו את סלקום טריפל.
מוצר זהה למוצר של המתחרים (טלוויזיה, אינטרנט וטלפון) – במחיר נמוך משמעותית.
איך מקדמים את זה ברשת באופן בולט, מבדר וטכנולוגי – אבל במעורבות נמוכה שלא תהווה חסם?

הפתרון החוליגני:

במקום להסביר למה להצטרף לסלקום טריפל, החלטנו להסביר למה לא.
יצרנו מהלך תוכן, במרכזו 30 סרטונים שונים ומצחיקים של משיח, הפרזנטור של סלקום tv, בהם הוא מתרץ בכל פעם מחדש למה לעולם לא יצטרף לסלקום טריפל. כל הסרטים צולמו ביום אחד, ורוכזו באתר תוכן חווייתי – והפכו גם לפרירולים ב-YouTube.

התוצאות:

זמן שהייה מרשים של 8 דקות באתר.
כל משתמש צפה בממוצע ב-13 סרטים באופן יזום!
הסרטים שעלו ל-YouTube זכו למאות אלפי צפיות וחלקם אף נכנסו למדד הקמפיינים הנצפים ביותר של Google.

Even More Work