WIN קטן ביום

במקום עוד קמפיין נקי ואוורירי לחטיפי בריאות, יצרנו ל-ENERGY שפה מבוססת וידאו, גיפים וממים - שעושה כבוד לניצחונות הקטנים והקצת-מטונפים של היומיום.
WIN גדול לאנושות

Go to Project

האתגר:

לאחר שעבר מייקאובר רציני מבפנים (הרכב המוצר) ומבחוץ (אריזות חדשות), חשק מותג חטיפי הבריאות ENERGY מבית שטראוס, בקונספט ושפה רעננים ומוטי דיגיטל, שיבדלו אותו משלל המתחרים שם בחוץ. במקום לדבר על החטיף, החלטנו לדבר על הצרכנים ועל למה הם צריכים אנרגיות טובות.

התובנה:

אנחנו אנשים רגילים שהאתגר האמיתי שלהם הוא לנצח את היום – ולא, כמו שהתרגלנו לראות בפרסומות של חטיפי בריאות, להגיע לירח או לטפס על האוורסט. בשביל זה אנחנו צריכים אנרגיות טובות, כדי לצלוח את הישיבה המרדימה על הבוקר, או את אחר הצהריים בג’ימבורי, או יום שלם עם נעליים חדשות (ועוד בלי פלסטרים!).

הקונספט:

כל מה שצריך כדי להתמלא מחדש הוא “WIN קטן ביום” – הניצחונות הקטנים האלה במהלך היום שממלאים אותך באנרגיות טובות והופכים יום רגיל ליום מעולה.

השפה החדשה:

תובנות קטנות וחכמות מתחננות לשפה מינימליסטית וממיסטית. לכן, יצרנו שפה המבוססת על סרטוני וידאו קצרצרים, גיפים וממים – כולם יושבים תחת הקונספט WIN קטן ביום ומציגים את הרגעים הקטנים האלה מחיי היומיום שגורמים לנו להרגיש ווינרים. גם אם לכמה דקות.

נכסים דיגיטליים:

בנוסף, יצרנו ל-ENERGY אתר חדש ועמוד פייסבוק (לראשונה בתולדות המותג) עתיר תוכן ו-WINs, ווינים אקטואליים כמיטב מסורת ה-Real Time Marketing וגם ווינים מוצריים ונוטפי פוד-אפיל ופורטפוליו מוצרים מגרה.

ה-WIN הקטן שלנו:

בשטראוס כל-כך אהבו את הקונספט, עד שלקחו אותו גם לאריזות החדשות (בקרוב על המדפים). יותר WIN מזה?

pokemon2 kid

 

 

 

Even More Work