השקת רשת is : about

איך אסטרטגיה חצופה ודיגיטלית, פרזנטוריות לא-שגרתיות וקליפ השקה בלי מילה אחת על משקל, מידה או יופי פנימי - השיקו את מותג הפלאסייז הנחשק ביותר בישראל

כש-is : about פנו אלינו במטרה להשיק את מותג האופנה החדש והלוהט שלהם, ההנחיה היתה ברורה: אנחנו רוצים משהו אחר. בועט. שונה. במדינה בה מותגי פלאס סייז מוכרים אוהלים שחורים לנשים שרוצות להסתתר – הם הגיעו כדי לייצר אופנה לוהטת וטרנדית לצעירות, שהן במקרה במידות 42 ומעלה. פאשניסטות שכיום אין להן מה לחפש בקניון.

מותג פלאס סייז אחר דורש אסטרטגיה שונה. וזה בדיוק מה שבנינו: אסטרטגיה שבורחת ממסרים מתנצלים ומשמימים כמו “יופי פנימי” או “נשים אמיתיות” או “לאופנה אין מידה” – ופשוט בנינו מותג אופנה לוהט ונחשק, בלי התייחסות למידות, ועם טונות של חוצפה.

במקום טאג-ליין שמדבר על “פלאס סייז”, או “42 ומעלה” – הלכנו על משהו שיגרום לקהל היעד להתגאות כשהן מסתובבות עם השקית שלנו.

Screenshot_13

במקום עוד פרזנטורית, בחרנו חמש נשים חזקות, עם נוכחות דיגיטלית שאי אפשר להתעלם ממנה וסיפור חיים מעורר השראה. נשים שבכל פעם שהעולם אמר להן: “אסור לך”, הן ענו: “קפצו לי”. נשים שהן תמצית האטיטיוד של is : about, ועזרו להפוך את הרשת לדבר הכי מדובר בקהילת הפלאס סייז השוקקת, שבועות לפני ההשקה הרשמית (באמצעות עבודת סושיאל חכמה ומטורגטת, “מלמטה”).

ובמקום עוד סרט אופנה, כתבנו טראק להיט על כל הדברים האלה שתמיד אמרו להן לא לעשות, וצילמנו לו קליפ נוטף אטיטיוד, מוקדש לכל הנשים שבשבילן עצות קסומות על איך אישה “צריכה” ו”אמורה” להתנהג – זו בסך הכל המלצה נחמדה לדרוך עליה עם עקבים של 10 ס”מ. תוך ימים ספורים, הפך הסרט לוויראלי והמותג הפך לאחד המדוברים ברשת ומחוצה לה.

הפרזנטוריות הוזמנו לתוכנית הבוקר של ערוץ 2. כתבת שער במגזין אופנה. אייטמים בכל מגזיני הנשים. כתבה ב-ynet על “מותג המידות הגדולות שהפך ללהיט בלילה אחד” – ואם כל זה לא מספיק, גם בחו”ל שמו לב לקמפיין. מגזיני נשים ובלוגים מובילים מגרמניה, ארה”ב, הולנד, הודו ואיטליה שיתפו את הקמפיין בהתלהבות.

והמכירות? הקולקציה הראשונה נחטפה כמעט בן לילה מהמדפים. סורי, מיד נחזור עם עוד דגמים.

אז כן. מסתבר שאפשר להשיק מותג חדש בדיגיטל.

Even More Work