Lattissima Pro – קפה מושלם בנגיעה

מהלך טכנולוגי חווייתי בו אפשרנו לשלוט במכונה שבמחשב – באמצעות מסך המגע
של הסמארטפון (ולהתנסות במוצר החדש בלי לזוז מהכיסא)

האתגר:

השקת המכונה היוקרתית Lattissima Pro. במקביל להשקה הבינלאומית, התבקשנו לייצר קמפיין מקומי לשוק הישראלי, כשהשפיץ הוא טכנולוגי: זו המכונה הראשונה של נספרסו המצוידת במסך מגע ומכינה כל מתכון קפה בו תחפצו – בטאפ אחד.

מטרת הקמפיין: ליצור התנסות במוצר.

הפתרון החוליגני:

החלטנו לאפשר לגולשים לחוות את החדשנות של המכונה דרך מסך המגע שנמצא אצל כולנו בכיס: הסמארטפון.

יצרנו אתר חווייתי המאפשר לכל אחד להתממשק אליו מהטלפון הנייד, ולמעשה לשלוט במכונה שבמחשב – אותה מידלנו בתלת-מימד – באמצעות הסמארטפון (iOS ואנדרואיד). מבחירת הקפסולה, דרך הפעלת המכונה ובחירת סוג הקפה – ועד להכנת הקפה עצמו, שנמזג מהמחשב אל תוך הסמארטפון!

כמובן שהיה גם פתרון במעורבות נמוכה:

מי שלא רצה לעבור את החוויה הטכנולוגית המלאה, הוזמן ליהנות מאתר דסקטופ ומובייל פשוט ובו הוצגה המכונה והפיצ’רים השונים – וגם הצעת מכר בלעדית.

התוצאות:

  • מאות אלפי כניסות לאתר.
  • עשרות אלפי משתמשים התחברו לאתר באמצעות הסמארטפון.
  • הקמפיין התבולל והותאם למדינות אירופה.
  • הכי חשוב – המכונה אזלה מהחנויות!

Even More Work