Early Birds vs. Night Owls

שייכות היא אחד המניעים הכי חזקים להשגת מטרות.
עשינו הפרד ומשול, הוספנו גיימיפיקיישן וגרמנו לרצי ישראל
לרוץ יותר מאי-פעם (ולקנות מרצ'נדייז)

האתגר:

יצירת פעילות לסוף הקיץ במעורבות גבוהה, שתתפרש על-פני חודש (!) ותפנה לרצים ברמה בינונית ומעלה.

התובנה: 

רצים אמיתיים מתחלקים לשתי קבוצות: רצי הבוקר, שמתעוררים עוד לפני זריחת השמש ורצי הלילה, שמעדיפים לרוץ לאור הכוכבים.

הפתרון: הקמנו מותג ריצה חדש

Early Birds vs. Night Owls
יצרנו תחרות בין רצי הבוקר ורצי הלילה – איזו קבוצה תרוץ יותר תוך חודש?

כל משתתף בתחרות בחר קבוצה (ציפורים או ינשופים), וכל קילומטר שרץ בשעות הרלוונטיות (יום או לילה) נתרם לקבוצה המתאימה.

בסוף הפעילות, הקבוצה המנצחת (ינשופים, כמובן) זכתה בהטבות בנייקי, ומבין משתתפיה הוגרלו 8 רצים שטסו למרתון בתאילנד.

1. מיתוג ויצירת ליין ביגוד ואביזרים של נייקי למהלך

המשתתפים רכשו את הפריטים באתר המהלך ובחנויות נייקי (סולד אאוט, כמובן).

2. הקמת הזירות הדיגיטליות לתקשור וניהול הפעילות

אתר מובייל ודסקטופ שהתממשק למערכות של נייקי, דרכו יכלו המשתתפים להירשם לפעילות ולבדוק בכל רגע מה מצב הקילומטרים שלהם ושל שתי הקבוצות.

3. התחברות לפלטפורמת +Nike העולמית

אנחנו מאמינים שאנחנו צריכים להשתלב בתוך דפוסי ההתנהגות המוכרים של הצרכנים, ולא לנסות לשנות אותם.
הרצים המשיכו לרוץ בדיוק כפי שהיו רגילים, אבל בזכות פיתוח מיוחד – המערכת ידעה למדוד אותם ולתגמל אותם (ואת הקבוצה שלהם) בהתאם.

4. תקשור את המהלך במדיה חברתית ובדיספליי

התחלנו עם כמה מובילי דעה הידועים באהבתם לריצה.
המשכנו בקמפיין פייסבוק ודיספליי.

5. תוצאות!

אלפי רצים לקחו חלק בפעילות (במעורבות גבוהה מאוד), מאות רכישות של ביגוד ואביזרים ממותגים של המהלך ושיחה קולחת ברשת בין קהילות הרצים בארץ.

Even More Work