דחוף ת’ביבי

דמיינו: קמפיין בחירות. שיא הלחץ. שיא המתח. ואז, ביבי עשה פדיחה. אז מינפנו, ויצרנו את המשחק שהפך לתופעה הוויראלית ביותר של בחירות 2015

Go to Project

נתחיל מהסוף: ביבי ניצח, אוקיי?

עכשיו, אחרי שהוצאנו את זה מהסיסטם, אפשר לדבר על מהלך הבזק שעוד בתחילת מערכת הבחירות יצר באזז חסר תקדים והגיע עד ליועציו של אובמה (נשבעים. באמת).

ינואר 2015, בנימין נתניהו מגיע לעצרת הזיכרון לנפגעי הטרור בפריז ונדחף לשורה הראשונה, מה שגורר לא מעט ביקורת. אחרים היו רואים בזה פדיחה. אנחנו ראינו בזה הזדמנות ל-Real Time Marketing היסטרי.

למחרת, כבר היינו בעיצומו של פיתוח המשחק ‘דחוף ת’ביבי’ – משחק רטרו בסגנון פרוגר, בו על השחקן לעור לביבי להידחף לשורה הראשונה ולעמוד לצד מנהיגי העולם המפוקסלים.

המשחק עלה תוך מספר שעות תחת ‘צעירי המחנה הציוני’ וההתפשטות הוויראלית היתה מהירה ומוגזמת: אלפי שיתופים, כתבות באתרי חדשות בארץ ובעולם, אזכורים בטלוויזיה ואף פרגון מיועציו של אובמה שהגיעו למטה וטענו שהילדים שלהם מכורים.

ההצלחה הולידה במרוצת קמפיין הבחירות גם את משחק ההמשך: ‘דחוף ת’ביבי – משגעים את אמריקה’, שיצא שעות ספורות לפני הנאום המפורסם בקונגרס.

Even More Work