.WANT. CLICK. HAVE

מכירים את זה, שמצאתם אונליין פריט שהתאהבתם בו, ותוך רגע קניתם, ותוך יום הוא הגיע? גם אנחנו. אז יצרנו מיצוב, שפה חדשה וסרט שמעבירים בדיוק את זה

בשנת 2012, אתר האופנה StyleRiver חשק במתיחת פנים למותג. בנוסף, קהל היעד (שבתקופה ההיא, היה חששן יותר לגבי קניות ברשת) לא לחלוטין הבין שמדובר באתר קניות ללא חנות פיזית, והיה צורך באסטרטגיה, שפה חזותית ומיצוב עדכניים שיגרו לו את בלוטת האשראי.

האסטרטגיה נשענה על שני שפיצים: המיידיות והקלות שברכישה, ומגוון המותגים העצום שהחזיק האתר. כדי להמחיש אותם יצרנו קמפיין טלוויזיה, שפה חזותית דיגיטלית ונוטפת שיק וסלוגן חדש, צעיר ועדכני:

.WANT.CLICK. HAVE

את השיר לפרסומת כתבנו יחד עם להקת טרי פויזן, ולבקשת הקהל יצרנו גם גרסה ארוכה יותר.

עם עליית הסרט, כמות הכניסות ל-StyleRiver קפצה במאות אחוזים ומגוון הפריטים שהוצגו בו נחטפו מהאתר תוך ימים ספורים. וההצלחה לא נשארה בגבולות ישראל בלבד – אתר קניות ברזילאי העתיק את הפרסומת אחד לאחד (רק קצת פחות טוב). יותר מחמיא מזה?

Even More Work