אומרים הרבה דברים על יואל גבע

זה לא סתם עוד בית ספר לפסיכומטרי. זה בית הספר של יואל פ***נג גבע!
שמנו אותו בפרונט, הפכנו אותו לגיבור-על וזה עבד. ביג טיים

יואל גבע, בית הספר המוביל לבגרויות ולפסיכומטרי, רצה לצאת להרפתקה, שבסופה יזכה לאסטרטגיית מותג עדכנית ולשפה תקשורתית רעננה, שתעשה מספר דברים:

– תוציא אותו מקרב הבוץ של המתחרים, שמתהדרים בנתונים שאין אפשרות לאמת או לבסס (כולם הכי טובים, לכולם יחס אישי, אצל כולם הממוצע הוא 760) – ותיצור בידול מותגי חד-משמעי.

  • – תצדיק את המחיר הגבוה אל מול המתחרים.

– תצעיר את המותג ותעניק לו אפיל מתקדם טכנולוגית.

הפתרון האסטרטגי:

החלטנו להשתמש בנכס הכי חשוב ומבדל שיש לבית הספר – יואל גבע בעצמו.
לחמוק מקרב “למי יש יותר גדול” ולהוציא את היתרון הגדול של בית הספר: מה שאומרים עליו מפה-לאוזן כבר שנים – שהוא “הכי טוב”.

הפתרון הקריאטיבי:

הפכנו את יואל גבע לצ’אק נוריס של הלימודים.
האיש שיכול לעשות את הבלתי אפשרי (או לפחות זה מה שאומרים עליו).
קמפיין שמתחבר לנכסים תרבותיים ולעולם התוכן הדיגיטלי והממיסטי של קהל היעד, יוצר הפרעה ומושך אותם להתעניין ולהעמיק בנתונים האמיתיים במיניסייט שיצרנו.
המדיות הנבחרות: YouTube, שלטי חוצות ודיספליי דיגיטלי.

התוצאות:

באזז מטורף, אזכורים בכתבות, בבלוגים וברדיו והכי חשוב – עלייה משמעותית בכל המדדים שנבדקו.
קהל היעד אהב את הקמפיין המתוחכם, תפס את בית הספר ככזה שיכול לגרום לו להשיג את הבלתי אפשרי, כצעיר יותר , בראש שלהם – וטכנולוגי יותר.

מהלך ההמשך:

לאחר כשנתיים, הוחלט לרענן את הקמפיין המוצלח במהלך המשך מוצלח לא-פחות. חרדה? לא נכחיש.
במסגרת השפה התקשורתית, המשכנו להישען על נכסים תרבותיים מעולם התוכן של קהל היעד – אבל הפעם לא התמקדנו רק באחד.

הקונספט: כשזה נוגע לבגרויות ולפסיכומטרי, יואל גבע עושה דברים אחרת. חכם יותר, נכון יותר, טוב יותר. ואיך נמחיש את זה? באמצעות רִפְרוּר לאיקוני הפופ הלוהטים של הרגע.

Even More Work