אפליקציית eco99music

מתחנת רדיו אזורית ל-eco99music, אפליקציית המוזיקה הראשונה
שמתאימה מוזיקה למצב שלך – ושברה בחוליגניות את כל היעדים

Go to Project

האתגר:

תחנת הרדיו eco99fm פועלת בזירה אולטרה-תחרותית, כשברקע דפוסי צריכת המוזיקה שהכרנו – השתנו לחלוטין בעידן הדיגיטלי.
העולם עבר לשירותי מוזיקה בסטרימינג ואפליקציות מוזיקה (רובם אינם זמינים בישראל) – והבנו שזו ההזדמנות שלנו לייצר לקהל הישראלי ערך מוסף – שימצב את eco99fm כתחנת מוזיקה מובילה.

הפיצוח האסטרטגי:

הבנו שאנחנו לא צריכים לחשוב מתוך המדיום (רדיו) אלא מתוך הפורמט (אודיו).

תובנה אסטרטגית #1:

אודיו זה הפורמט היחיד שאפשר לצרוך בזמן שעושים משהו אחר!
למעשה, הזדמנויות הצריכה של אודיו הן אינסופיות וקיימות לכל אורך מחזור היום של כולנו.

תובנה אסטרטגית #2:

עד היום, התרגלנו לקבל את המוזיקה שלנו לפי ז’אנר – אבל גם אותו הז’אנר יישמע אחרת לגמרי בסיטואציות שונות.
כולם מדברים על הז’אנר, אבל אף אחד לא מדבר על הזדמנויות הצריכה.

המוצר הדיגיטלי:

eco99music – אפליקציית המוזיקה הראשונה שמתאימה את המוזיקה למצב שלך.

אפליקציית מובייל ודסקטופ חדשנית ובה אלפי סטים מוזיקליים שנערכו במיוחד והותאמו לכל מצב במהלך היום – ממצבים שכיחים (נהיגה, עבודה, ריצה) ועד למצבים מאוד ספציפיים ונישתיים, במודל הזנב הארוך (פלייליסטים לספונג’ה, ללימודים למבחן, לתכנות Java, לסטוץ בטינדר ועוד המון).

כמתבקש, ערכנו גם מתיחת פנים חזותית למותג, יצרנו שפה ויזואלית עדכנית וסלוגן חדש ונוצץ.
וכמובן – קמפיין השקה בשילוט חוצות, בדיספליי דיגיטלי וברדיו, כשהקריאייטיב הותאם וטורגט לפי קהל היעד ומיקום הפרסום.

Texts

התוצאות: ריסקנו את כל היעדים!

# אחוזי ההאזנה לתחנת ה-FM עלו ב-45.5% (TGI – גילאי 18-44).

# חצי מיליון הורדות תוך פחות משנה (500% מהיעד).

# מעל חצי מיליון משתמשים בחודש (270% מהיעד).

# זמן שהייה ממוצע של 50 דקות (170% מהיעד).

# Bounce Rate של 8.5% (נמוך פי 3 מהיעד).

# וכמובן, יצרנו מנוע צמיחה חדש (מונטיזציה). עוד ועוד מותגים לוקחים בעלות על פלייליסטים. קאצ’ינג!

Even More Work